Feestelijke opening Speelheuvel Jeugdclubs Budel

Vorig jaar december startte Jeugdclubs Budel met het inzamelen van geld om de langgekoesterde wens van een speelheuvel te realiseren. Dit begon allemaal met deelname aan de Gloaze Kooi, waarbij DJ Siem en DJ Hardy 3 dagen lang radio maakten en hiermee geld ophaalden voor dit mooie doel. Het eindbedrag wat hiermee is opgehaald, heeft het realiseren van deze wens mede mogelijk gemaakt. Ook na dit mooie evenement hebben andere sponsoren zich ingezet om de speelheuvel voor kinderen in Budel waar te maken.

Namens alle leden van Jeugdclubs Budel bedankte wij iedereen die iets heeft bijgedragen aan de realisatie van deze prachtige speelheuvel. Onze speciale dank gaat uit naar: Organisatie van de Gloaze Kooi, Speeltoestellen Service Hensen, Eibe, Gemeente Cranendonck, Kiwanis Cranendonck, Vonck, Rabobank Weerterland en Cranendonck, Jos Boudrie, Arie Houbraken en Kanters graszoden.