Ondernemer van het Jaar Cranendonck

Een keer per 2 jaar organiseert Kiwanisclub Cranendonkc de verkiezing 'Ondernemer van het Jaar Cranendonck'. Cranendonck telt tal van succesvolle en inspirerende ondernemers. Ondernemers om trots op te zijn! De verkiezing 'Ondernemer van het jaar Cranendonck' biedt een podium om deze ondernemers in de schijnwerpers te zetten en te verbinden.

De verkiezing is in 2019 voor de zesde keer georganiseerd. Met de verkiezing brengen we ondernemerschap extra onder de aandacht bij het Cranendonckse publiek en zo stimuleren we het ondernemersklimaat. De verkiezing komt tot stand door een samenwerking tussen Kiwanisclub Cranendonck, Gemeente Cranendonck en Rabobank Weerterland en Cranendonck. Daarnaast kent de verkiezing ruime ondersteuning van vele sponsoren die Cranendonck een warm en ondernemend hart toedragen.

De goede doelen waaraan 'Ondernemer van het Jaar Cranendonck zich aan verbond, waren o.a. de Peuterspeelzalen in Cranendonck (2017) en de Jongerencampus Cranendonck (2019).